Učenici 5. do 8. razreda pod vodstvom nastavnice likovne kulture Tine Divić, dizajnirali su svoj razredni logotip. Prema definiciji, logotip ili skraćeno logo, je simbol tvrtke, ustanove ili udruge, a u ovom slučaju pojedinog razrednog odjela.  

Učenici su sa svojim dizajnom loga prenijeli puno informacija: čime se ponose, kako sebe vide i koja je osobnost pojedinog razreda (kao i djeca koja su dio pojedinog razreda osobnosti loga su vesele ili ozbiljne, zaigrane, jednostavne ili komplicirane, kreativne i sl.) 

Jedan od glavnih razloga zašto je ideja osmišljavanja razrednog loga važna je za poticanje zajedništva i međusobne tolerancije te poštivanja različitosti. 

Nakon što je svaki učenik dizajnirao i nacrtao svoj razredni logo, tajno su glasovali i tako demokratski izabrali predstavnika svog razreda. Radove smo istaknuli i postavili na razredne ormariće u učionici likovne kulture (učionica br. 3) tako da cijelu godinu budu vidljivi svima, uz ostale uspješne prijedloge koji su završili na panou. 

Pročitajte još

*Budimo prijatelji* Dan osoba s invaliditetom

*Budimo prijatelji* Dan osoba s invaliditetom

3. prosinca na Dan osoba s invaliditetom učenici 3.d i 4.c razreda  zajedno s učiteljicama i pomoćnicima u nastavi veselili su se i družili s učenicima posebnog odjela i odgojno-obrazovne skupine. Bilo je zabavno i veselo! Važno je imati prijatelje...

POZIV NA TESTIRANJE

POZIV NA TESTIRANJE

POZIV NA TESTIRANJE za zapošljavanje na radnim mjestima učitelja/ica koji obavlja poslove učitelja/ice razredne nastave u produženom boravku te za  učitelja/icu matematike. Testiranje matematika Testiranje razredna nastava

Skip to content