« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
|
|
Prva radionica je već u petak, 9. veljače u 18:30 (u učionici br. 3) Zainteresirani učenici mogu se javiti stručno-razvojnoj službi (pedagoginji ili psihologinji) |
DRAMSKE RADIONICE ZA UČENIKE VIŠIH RAZREDA OSNOVNE ŠKOLE
Dramske igre se koriste u obrazovanju mladi što se pokazalo vrlo učinkovitim. Daju mogućnost mladima da se otvore i komuniciraju na drugačijoj razini i lakše usvajaju ponašanja koja im inače predstavljaju problem. Jedan od važnijih aspekata rada jest proces stvaranja, učenja, rada na sebi i učenje kroz pokušaje i pogreške.
Dramske radionice pomažu pri razvijanju pamćenja, govornih sposobnosti, a potiču i povezanost mladih unutar grupe. Budući da je za sve korištene tehnike neophodan grupni rad, dramske igre služe i za jačanje grupne dinamike i suradnje. Omogućuju bolje opuštanje i upoznavanje drugih ljudi te postupno dovode do osjećaja sigurnosti i međusobnog poštovanja unutar grupe što je iznimno važno za samopouzdanje i sigurnost. Kroz rad na razvoju likova, mladi razvijaju i samosvijest te jačaju toleranciju jer im ta metoda omogućuje razvijanje svijesti o životu i problemima drugih ljudi.
Metode i ciljevi rada dramskih radionica:
Edukacija polaznika o pojmu kazališta mladih te primjena kazališnih metoda u svakodnevnom životu
Upoznavanje s dramskim metodama (osvješćivanje tijela, rad na glasu i pokretu, rad na dramskim situacijama i karakterima te kreiranje improvizacija, elementi forum teatra, rad na scenama iz dramskih tekstova)
Razvijanje svijesti o ljudima i životu oko sebe te pojačavanje tolerancije i osjećaja pripadnosti kod djece i mladih
Edukacija o primjenama kazališnih metoda u poticanju kreativnosti čime se otvaraju putovi za kreativno razmišljanje u svakodnevnom životu
Jačanje verbalnih i motoričkih sposobnosti
Rad u dramskim radionica odvija se kroz igru, ples, vježbe improvizacije, stvaranje priča i njihovu dramatizaciju, pantomimu i pokret. Time se potiče i razvija pažnja, glas, govor i govorna izražajnost, koncentracija, pamćenje, zajedništvo i mašta.
Program rada dramske radionice:
Igre zagrijavanja
kratko vođene improvizacije na zadanu temu
likovno – estetski - dramski izričaj (crtanje, slikanje, animacija)
vježbe i igre uz glazbu
vježbe neverbalne komunikacije (pokret i ples)
pričanje priča
upoznavanje s teatrom sjena
završno predstavljanje projekta