« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Djeca koja su naučila vještinu samokontrole, kao što je promatranje i susprezanje ljutnje i drugih emocija, imaju dokazano manje problema sa disciplinom u školi. Istraživači sa Sveučilišta u Rochester Medical Centeru, dokazali su kako mentorstvo ovog tipa, ima značajne pozitivne posljedice na ponašanje u učionici.
"Uzbudljivo je da odrasli mentori, koji nisu profesionalci na polju mentalnog zdravlja, uče djecu set vještina koji značajno osnažuju sposobnost djece da funkcioniraju pozitivno u svom razredu i ispunjavaju očekivanja škole", kazao je voditelj istraživanja i psihijatar Peter Wyman.
"Ovo istraživanje sugerira da sa odgovarajućim vodstvom od strane trenirane odrasle osobe, manja djeca mogu naučiti puno o svojim osjećajima kao i vještine kojima mogu učinkovito kontrolirati te emocije, a koje imaju direktan, pozitivan učinak za njihovo funkcioniranje u školi", dodao je Wyman.
Cilj istraživanja je pokazati kako škola može učiniti mnogo kod djece koja pokazuju probleme u ponašanju i društvenim odnosima s vršnjacima. No, istraživanje je pokazalo još jednu nelogičnost koju treba dalje ispitati, a to je da su djevojčice kroz mentorski program poboljšale svoje odnose s vršnjacima, dok se kod dječaka to nije dogodilo.
(dnsindia.com i www.klinfo.hr )