« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
...u suradnji s Udrugom „Vjetar u leđa“ i Javnom ustanovom Maksimir, uspješno je realizirano prije početka nove nastavne školske godine (3. i 4. rujna 2021.) Dvodnevno studijsko putovanje dio je projekta „Gradski prozori u prirodu - unaprjeđenje urbane bioraznolikosti i razvoj zelene infrastrukture“ što ga je pandemija, kao i mnoge druge projekte, djelomično, ali ne u potpunosti stopirala. |
Spomenute škole uključile su se u projekt Udruge „Vjetar u leđa“ sa zajedničkim ciljem unaprjeđenja kvalitete rada s darovitom i kreativnom djecom. Školama je dragocjena pomoć i suradnja s institucijama kao i udrugama čiji je rad prepoznat i priznat kako od MZO-a tako i od Agencije za obrazovanje, kao i od međunarodnih stručnjaka i institucija koji se bave područjem darovitosti. |
Udruga djeluje od 2012. godine i otada kontinuirano napreduje i širi svoju djelatnost. Svojim djelovanjem, kako sami ističu, nastoje poticati optimalni razvoj djece, pomažući im da ostvare svoje potencijale, a uz to nastoje educirati, osnažiti i povezati stručnjake s područja darovitosti. (Više o udruzi: https://udrugavjetaruledja.hr/https:// ) |
Učenici šestih, sedmih i osmih razreda koji su svojim pristupom, motivacijom, zainteresiranošću i kvalitetom rada prepoznati kao potencijalno daroviti za STEM područje prirode, biologije i kemije dobili su nagradno putovanje u Zagreb. Učitelji prirode, biologije i kemije Antonio Đerek, Dragica Jerončić i psihologinja Marica Garmaz poveli su 24 učenika Stjepana Ivičevića. Na put su krenuli u petak 3. rujna zajedno s 15 učenika OŠ Tučepi koje su vodile učiteljica prirode, biologije i kemije Rozana Alfirević i psihologinja Snježana Glučina. |
Zajednička ekspedicija darovitih učenika probila je led zabrana (izleta i ekskurzija) koje nam je u ove dvije školske godine uvela pandemija. Uz strogo pridržavanje svih epidemioloških mjera (testiranje, maske) učenicima je omogućeno druženje i učenje i to u parku Maksimir i ZOO-vrtu, gdje im je organiziran i ručak u restoranu „Kod morskog lava“. |
Učenici su prvi dan uključeni u dvije zanimljive interaktivne radionice na temu bioraznolikosti - 1. Invanzivne vrste i 2. Forenzičar na jedan dan. Drugi dan je organiziran obilazak ZOO-a uz stručno vodstvo, kao i radionica u kojoj su učenici imali priliku izgraditi svoj grad vodeći računa o eko-sustavu. Učenje kroz igru, istraživanje, suradnju, preuzimanje odgovornosti i inicijative smjernice su za rad i vođenje djece. Ovakav način rada u predivnom prirodnom okruženju svidio se učenicima i učiteljima, te su izrazili želju za nastavkom suradnje. |