« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Ove školske godine 10 učenika 8.b i 8.c razreda sudjeluje u eTwinning projektu „Green Therapy“ pod vodstvom učiteljice engleskog jezika Romane Lalić Pejković. |
Zašto zelena terapija i što to znači? |
Kao što svi ljudi već znaju, klima se mijenja i mi trošimo resurse. Ove loše situacije pokazuju nam da moramo biti oprezniji s korištenjem iscrpljivih resursa. Stoga je izraz "održivost" toliko važan da bismo svi trebali naučiti i primijeniti svaki njegov podnaslov. Što je održivost? Održivost pretpostavlja da su resursi ograničeni i da ih treba koristiti konzervativno i mudro s obzirom na dugoročne prioritete i posljedice načina na koji se resursi koriste. Najjednostavnije rečeno, održivost se odnosi na našu djecu i naše unuke te svijet koji ćemo im ostaviti. Zahvaljujući ovom projektu GREEN THERAPY, našim učenicima možemo objasniti zelenu agendu, što je jedan od podnaslova održivosti. |
Kroz ovaj projekt odigrat ćemo kreativnu dramu, napraviti prezentacije, pripremiti školske ploče i naučiti upotrebljavati različite web2 alate. |
U projektu sudjeluju škole iz Hrvatske, Turske, Italije, Rumunjske i Grčke. Svi učenici su se predstavili kroz video poziv. |
Izabrali su najbolji logo projekta koji su izradile učenice Marija Juranović i Andrea Glavinić |
Učenici su do sad predstavili svoju državu, školu i grad kroz Padlet i Power Point prezentacije. |
Izradili su pano kroz koji su pokušali upoznati ostale učenike o važnosti održivosti.
I snimili kratki igrokaz koji govori o predmetima koje svakodnevno upotrebljavamo i nakon toga ih bacamo u otpad, a mogli bi ih ponovno upotrijebiti ili reciklirati.
Pogledajte!