« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Novi komunikacijski kanali, moderne tehnologije, nedostatak vremena i težnja ka pojednostavljivanju i ubrzavanju protoka sve većeg broja informacija nužno utječu na prirodu komunikacije i pravila lijepog ponašanja.“Stara” pravila pritom ne prestaju vrijediti – štoviše jedno od nepromjenjivih pravila i dalje ostaje: “Ponašaj se prema drugima onako kako želiš da se drugi ponašaju prema tebi”.
Zbog toga je Hrvatski Telekom odlučio stvoriti e-bonton kojim je obuhvatio mišljenja sudionika – glavnih protagonista komunikacije na društvenim mrežama te mišljenje stručnjaka s iskustvom promatranja najraznovrsnijih oblika komunikacije kao međuljudske interakcije.