« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
U srijedu 4. 3. 2020. posjetili su nas glumci gđa Nerma Kreso Kavain i g. Darko Kavain Kazališnog studija Rijeka. Zanimljivom pričom, oživljavanjem dalekih razdoblja i autora, glumačkom vještinom te interaktivnim kazalištem, gđa Nerma Kreso Kavain i g. Darko Kavain, na naše veliko zadovoljstvo, osvježavaju i dopunjuju nastavne sadržaje iz hrvatskog jezika.
Učenici 7. razreda upoznali su se sa svrevremenim Marinom Držićem. Iako se radi o arhaičnom govoru, svojom glumom uspjeli su nam dočarati 16.st i te ukazati na aktualnost Marinovih tekstova i danas. Boljem razumijevanju teksta pridonijela je i naglašena gestikulacija što je pojačalo humoristične dijelove. Bez pozornice, rekvizita, izmjenom sadašnjosti i prošlosti kroz riječ i pokret pokazali su nam što je gluma.
Pozivanjem učenika kako bi s glumcima izveli određene scene, uz neprestana pitanja i komunikaciju s publikom pojačavali su opći dojam i držali pažnju. Učenici su se brzo uspjeli uživjeti u uloge te slušajući upite dobro odglumiti odabranu scenu. Za vrijeme izvedbe g. Darko upozoravao bi ih kako trebaju pokazivati pojedine osjećaje i pomogao im bolje odglumiti scene, na što je publika reagirala smijehom i aplauzom . Program je završio velikim pljeskom za glumce koji su nam pokazali da gluma ne znači samo uživljavanje u ulogu, već sposobnost prenošenja doživljaja i osjećaja.
knjižničarke
U organizaciji knjižnice i Školske knjige naša škola je 18.3.2011. ugostila spisateljicu Željku Horvat-Vukelja. U svojoj vrlo energičnoj i emotivnoj prezentaciji priče i slikovnice 'Glasovir' predstavila se našim učenicima prvih i drugih razreda. Naučila ih je kako se prave 'frizure' od čarapa, posprema soba, nalaze gumbići, i još puno toga.
Učenike se dojmila priča o glasoviru koji nije imao sreće u životu. Na dar ga je dobila djevojčica Katarina, koja nije voljela svirati pa je on odletio od nje i postao leteći glasovir. Pronašao ga je dječak koji ga je samo htio prodati za neku beznačajnu igračku. Glasovir se skrio kod starice i glumio njenu ostavu za marmeladu dok ga nisu opet ukrali neki ljudi, koji su ga na sreću odnijeli u kazalište. Napokon je dospio u ruke vrijednoga mladica, glazbene nade, koji je prepoznao vrijednost kvalitetnog "pravog"glasovira.
Spisateljica je glumila, pjevala, svirala, i time pobudila pažnju naših mališa.
Oni su je s oduševljenjem slušali i sudjelovali u igrama. Pjevali su , plesali, rješavali zagonetke, rebuse i premetaljke. Nakon susreta ispratili su je dugim i snažnim pljeskom te pjesmom 'Kad si sretan'. Zaista smo bili sretni.
Učenici prvih razreda za lektiru su čitali Hrabricu i Slikoprice, pa je spisateljica s njima popričala o doživljajima nakon čitanja. Na oduševljenje svih, potpisala im se u kupljene slikovnice.
Ovaj susret svima će nam ostati duboko u sjećanju.