preskoči na sadržaj

Osnovna škola Stjepana Ivičevića Makarska

Login
Kalendar
« Prosinac 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5
Prikazani događaji

ZA UČENIKE I RODITELJE

ZA UČITELJE

Tražilica
Pomoć i savjetovanje...

Posjetite...

 

Vijesti MZOS-a
RSS
Časopisi, novine, radio...

Školsko zvono

Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Učenje samokontrole smanjuje problem sukoba u razredu
Autor: Ivana Ćulav, 11. 3. 2010.

 Djeca koja su naučila vještinu samokontrole, kao što je promatranje i susprezanje ljutnje i drugih emocija, imaju dokazano manje problema sa disciplinom u školi. Istraživači sa Sveučilišta u Rochester Medical Centeru, dokazali su kako mentorstvo ovog tipa, ima značajne pozitivne posljedice na ponašanje u učionici.


 "Uzbudljivo je da odrasli mentori, koji nisu profesionalci na polju mentalnog zdravlja, uče djecu set vještina koji značajno osnažuju sposobnost djece da funkcioniraju pozitivno u svom razredu i ispunjavaju očekivanja škole", kazao je voditelj istraživanja i psihijatar Peter Wyman.

"Ovo istraživanje sugerira da sa odgovarajućim vodstvom od strane trenirane odrasle osobe, manja djeca mogu naučiti puno o svojim osjećajima kao i vještine kojima mogu učinkovito kontrolirati te emocije, a koje imaju direktan, pozitivan učinak za njihovo funkcioniranje u školi", dodao je Wyman.

 Cilj istraživanja je pokazati kako škola može učiniti mnogo kod djece koja pokazuju probleme u ponašanju i društvenim odnosima s vršnjacima. No, istraživanje je pokazalo još jednu nelogičnost koju treba dalje ispitati, a to je da su djevojčice kroz mentorski program poboljšale svoje odnose s vršnjacima, dok se kod dječaka to nije dogodilo.

 

 (dnsindia.com i  www.klinfo.hr )





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju