preskoči na sadržaj

Osnovna škola Stjepana Ivičevića Makarska

Login
Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

ZA UČENIKE I RODITELJE

ZA UČITELJE

Tražilica
Pomoć i savjetovanje...

Posjetite...

 

Časopisi, novine, radio...

Anketa
Želite li da naša Škola napravi svoju stranicu na Facebook-u?





Pitanja i odgovori
 Naslov: FAQ

  • Naj 10 pitanja

  • Nedavna pitanja

  • Arhiva pitanja

Školsko zvono

Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Kako prepoznati da vaše dijete ima ADHD?
Autor: Ivana Ćulav, 1. 10. 2011.

Ponekad je u pozadini neprihvatljivog dječjeg ponašanja sakriven ozbiljan poremećaj

 

 


 

Prije no što svoje dijete proglasite “nemogućim” ili “zločestim”, pogledajte popis ovih simptoma koje često imaju djeca sa poremećajem pozornosti (ADD) i poremećajem pozornosti s hiperaktivnošću (ADHD) i ako su vam neka od ovih ponašanja bliska i prepoznatljiva- odvedite dijete liječniku.

Poremećaj pozornosti (ADD) i poremećaj pozornosti s hiperaktivnošću (ADHD) najčešći je poremećaj ponašanja u djetinjstvu od kojeg pati više od 3-5% djece školske dobi. Općenito se simptomi pojavljuju prije sedme godine, a ponašanje djeteta sa ovim poremećajem može zadati brojne glavobolje roditeljima i odgajateljima u vrtiću kao i učiteljima u školi prije no što se sama dijagnoza postavi. 
Znakovi i simptomi deficita pažnje uključuju:
 
- nemogućnost usredotočenosti na gradivo koje se predaje u školi
- brojne greške u rješavanju postavljenih zadataka
- dijete izgleda kao da vas ne sluša iako mu se obraćate direktno
- dijete ima problema usvajanjem vaših uputa i instrukcija kako da napravi određeni zadatak
- poteškoće u organizaciji zadataka i aktivnosti
- izbjegavanje zadataka koji zahtijevaju mentalni napor u školi i kod kuće
- dijete često gubi svoj školski pribor
- dijete je zaboravljivo
- lako mu se odvuče pažnja
 
Znakovi i simptomi hiperaktivnog i impulzivnog ponašanja mogu uključivati:
 
- snažno suprotstavljanje postavljenim zadacima
- dijete često napušta svoje mjesto u razredu ili u drugim situacijama kada se od njega očekuje da mirno sjedi
- dijete je učestalo fizički aktivno u situacijama koje zahtijevaju da bude smireno. U tinejđerskim godinama, moguće je osjeća stalni unutarnji nemir.
- dijete se rijetko kada igra smireno
- pretjerano priča
- u igri ili školi ima poteškoće da pričeka na svoj red
- često prekida drugu djecu ili odrasle u igri ili konverzaciji
 
 
Izvor: The Association for Child and Adolescent Mental Health (ACAMH) i http://www.naturala.hr




[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju