« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
DRAGO MOJE DIJETE!
Ono što ti prvo moram reći je da te bezuvjetno volim. Ponekad mi se čini da je cijeli svijet stvoren za to da ga ti istražiš, da Sunce izlazi samo zato da svoje zrake uplete u tvoju prekrasnu kosu i da te pomiluje po licu, da se svako jutro probudim da vidim kako si naraslo, kako si nešto novo naučilo i da se bezbroj drugih običnih čuda na ovome svijetu događa samo zbog tebe. Da, želim biti roditelj najbolji kakav mogu biti. Želim te voljeti, podupirati te i biti uz tebe kad padneš i kad poskočiš. Također želim da znaš da nisam savršen roditelj, ali ja to ni ne moram biti, najvažnije mi je da znam da me voliš i najvažnije za tebe je da znaš da te volim. Ljubav je ono što te pokreće rasti, i u visinu, ali i onaj drugi rast-rast tebe kao osobe. Priznajem ti da si prava ličnost, da znaš što želiš, da imaš pravo biti ljutito isto kao i ja, kao da imaš pravo osjećati, sreću, ljubav i zadovoljstvo kao ja. Poručujem ti da te volim-sada i zauvijek.
Međunarodni dan osoba s invaliditetom obilježava se svake godine 3. prosinca, s ciljem postizanja punog i jednakog uživanja ljudskih prava, kao i sudjelovanja osoba s invaliditetom u društvu.
Ovaj dan je obilježen i u našoj školi na temu
"Izražavanje osjećaja znakovnim jezikom"
Edukativni sadržaj:
· Informiranje i senzibilizacija za potrebe invalidnih osoba (igre prepoznavanja predmeta sa zavezanim očima)
· Za bolje upoznavanje važno je sporazumijevanje- načini sporazumijevanja: govorni i negovorni.
· vježbanje kroz gestu mimiku i izrazima lica pokazati osjećaj
· učenje izražavanja osjećaja znakovnog jezikom (vježbe u skupinama s karticama osjećaja )
· predstavljanje znakovnim jezikom
Odrađene radionice sa učenicima: 4. a razreda (25 ), 4. b (26 ) i 4. c (16 ). - Ukupno 67 učenika.
Voditelj: psihologinja Marica Garmaz i profesorica engleskog jezika Antonia Puharić
CILJ: prihvaćanje različitosti, razvijanje tolerancije i empatije