preskoči na sadržaj

Osnovna škola Stjepana Ivičevića Makarska

Login
Kalendar
« Prosinac 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5
Prikazani događaji

ZA UČENIKE I RODITELJE

ZA UČITELJE

Tražilica
Pomoć i savjetovanje...

Posjetite...

 

Vijesti MZOS-a
RSS
Časopisi, novine, radio...

Školsko zvono

Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
EPIDEMIOLOŠKE MJERE ZAŠTITE OD ZARAZE VIRUSOM COVID-19 ZA ŠKOLSKU GODINU 2020./2021. ZA UČENIKE I RODITELJE
Autor: Administrator , 4. 9. 2020.

Ove epidemiološke mjere

vrijede za učenike

Osnovne škole Stjepana Ivičevića

za vrijeme nastave u školi

od 7. rujna 2020. godine.

Mjere su izrađene prema uputama HZJZ i MZO.


OBVEZE RODITELJA/UČENIKA PRIJE DOLASKA U ŠKOLU

  1. Roditelji/skrbnici imaju obavezu izmjeriti tjelesnu temperaturu djetetu svaki dan prije dolaska u školu, te u slučaju povišene tjelesne temperature ne smiju dovoditi dijete u školu već se javljaju telefonom ravnatelju škole i izabranom pedijatru/liječniku obiteljske medicine radi odluke o testiranju i liječenju djeteta. Učenici viših razreda mogu sami izmjeriti temperaturu.
  2. Vrijednost izmjerene temperature prije polaska u školu roditelj/učenik je dužan upisati u posebnu bilježnicu i pokazati je učitelju.

DOLAZAK UČENIKA I RODITELJA U ŠKOLU

  1. Učenici u školu dolaze sama ili u pratnji roditelja na način kako bi dolazili da nema epidemije.
  2. Učenik u školu ne smije dovoditi roditelj koji ima simptome respiratorne bolesti (povišena tjelesna temperatura, kašalj, poteškoće u disanju, poremećaj osjeta njuha i okusa, grlobolja, proljev, povraćanje), ako ima izrečenu mjeru samoizolacije ili ako je dijete zaraženo s COVID19. Ako iste simptome ili mjeru samoizolacije ima dijete/učenik ili ako je zaraženo virusom COVID-19 ne smije dolaziti u školu.
  3. Roditelji/skrbnici koji dovode i odvode djecu u školu to čine na način da ne ulaze u školu, već dolaze do ulaza u školsko dvorište pri čemu zadržavaju distancu od najmanje 1,5 metra u odnosu na druge roditelje/skrbnike i djecu. Roditelji i djeca iz istog kućanstva ne moraju držati distancu.
  4. Učenik dolazi i odlazi iz škole sa školskom torbom te svoju opremu i pribor ne dijeli s drugim učenicima.
  5. U školu učenici ulaze prema unaprijed utvrđenom rasporedu po razredima i samo u vrijeme koje je utvrđeno za ulazak njihovog razreda. Ulazak učenika u školu, odlazak do učionice i postupak dezinfekcije nadziru učitelji koji imaju prve satove u svojim razrednim odjeljenjima. Učenik se odmah nakon ulaska u školu upućuje na prolazak kroz dezinfekcijski tapetić, na pranje ruku sapunom i vodom ili pranje dezinfekcijskim sredstvom.
  6. Po završetku dezinfekcije učenici pod nadzorom svoje učiteljice koja s njima održava prvi nastavni sat ulaze u učionicu i smještaju se na svoje radno mjesto. Kad svi učenici jednog razrednog odjeljenja uđu u svoju učionicu, tada počinju ulaziti učenici drugih razrednih odjeljenja u školu kako se ne bi miješali.

BORAVAK UČENIKA U ŠKOLI

  1. Učenici bi trebali što je više moguće održavati distancu (fizičku udaljenost) od drugih učenika i odraslih (preporučeno 1,5 m).
  2. Tijekom boravka u školi učenik isključivo boravi u učionici sa svojim razrednim odjeljenjem i ne miješa se s učenicima iz drugih razrednih odjeljenja.
  3. Učenik učionicu u kojoj boravi smije napustiti samo u slučaju odlaska na toalet, pranje ruku ili izlaska u dvorište škole radi aktivnosti na otvorenom (TZK) i to isključivo na način da se ne miješa s učenicima iz drugih razrednih odjeljenja.
  4. Prilikom prolaska kroz zajedničke prostorije (hodnik/toaleti/šk. dvorana) učenici su dužni prolazak skratiti na minimum te nepotrebno ne dodirivati površine ili predmete.
  5. Učenici trebaju redovito i pravilno prati ruke ili dezinficirati ih prije ulaska u svoju učionicu, prije konzumiranja hrane, nakon korištenja toaleta, nakon dolaska izvana, nakon čišćenja nosa i uvijek kada ruke izgledaju prljavo. Nakon pranja ruku vodom i sapunom ruke treba osušiti papirnatim ručnikom za jednokratnu upotrebu koji se nakon korištena baca u koš za otpatke.
  6. Učenike treba poticati da kada kašlju i kišu prekriju usta i nos laktom ili papirnatom maramicom koju poslije trebaju odbaciti u koš za otpad , te oprati ruke. Pri kašljanju i kihanju trebaju okrenuti lice od drugih osoba te izbjegavati dodirivanje lica, usta i očiju rukama.
  7. Preporuča se i potiče učenike da ne dodiruju usta, nos, oči i lice kao i da ne stavljaju ruke i predmete u usta. Učenici  u produženom  boravku ne bi trebali dijeliti pribor za jelo s drugom djecom. Svaki učenik sam postupa sa svojim školskim priborom, torbama i knjigama te ih ne dijeli s ostalom djecom i ne dodiruje i ne uzima stvari drugih učenika.
  8. Učenici RN ne nose zaštitne maske u učionicama.
  9. Učenici PN nose zaštitne maske u učionicama i drugim prostorima škole naročito u slučaju kada u razredu nije moguće održati fizičku udaljenost od drugih učenika i osoba u učionici. Masku mogu nositi učenici koji to žele i oni učenici koji su u skupinu izrazito vulnerabilnih osoba i kojima je nošenje maske preporučio liječnik.
  10. Za vrijeme velikog odmora nije dozvoljen izlazak učenika iz škole kako bi kupovali marendu već nose marendu od kuće ili primaju u školi. Učenici za vrijeme velikog odmora izlaze u školsko dvorište (prema rasporedu i ne miješaju se s drugim razrednim odjeljenjima) ili stoje u svojoj učionici.

ORGANIZACIJA NASTAVE U ŠKOLI

  1. Nastava se u školi organizira za sve učenike od 1. do 8. razreda i svi učenici su je obvezni pohađati. Nastava se organizira prema modelu A prema naputku MZO.
  2. Nastava će biti organizirana u dvije smjene:

    Smjena A (1. b, 2. b, 3. b, 4. b, 4. d, 5. a, 5. b, 5. c, 6. a, 6. d, 7. a, 7. b, 8. a, 8. d, PRO1 i OOS1) 

    Smjena B (1. c, 2. c, 3. a, 3. c, 4 .a, 4. c, 5. d, 5. e, 6. b, 6. c, 7. c, 7. d, 8. b, 8. c, PRO2 i OOS2)

    Produženi boravak  1. a i 2. a

    Dugiš 1. d, 1. e, 2. d, 3. d

  3. Svako razredno odjeljenje bit će smješteno u svoju učionicu.

  4. Tijekom nastave učenici jednog razrednog odjeljenja ne miješaju se s učenicima drugog razrednog odjeljenja.

  5. U razrednoj nastavi s učenicima boravi njihova učiteljica razredne nastave i učitelji predmetne nastave koji predaju u tom razredu engleski jezik i izborne predmete, osim izbornih predmeta gdje se učenici iz više razrednih odjeljenja spajaju.

  6. U predmetnoj nastavi s učenicima borave predmetni učitelji i to tako da je što manji broj predmetnih učitelja tijekom dana u jednom razrednom odjeljenju. Nastavni satovi će uglavnom biti organizirani kroz blok-satove.

  7. Nastava TZK odvija se kad god je to moguće u školskom dvorištu i to na način da ne dolazi do spajanja ili kontakta razrednih odjeljenja niti u svlačionici, niti u dvorani niti u vanjskom prostoru. Kod održavanja nastave u zatvorenom prostoru primjenjuju se Preporuke za treninge i sportsko-rekreativne aktivnosti u zatvorenim športskim objektima.

  8. Odmori se organiziraju u različito vrijeme, školsko zvono se ukida, a nastava i nastavni sati započinju u različito vrijeme za različita razredna odjeljenja kako učenici ne bi došli u kontakt s učenicima drugih razrednih odjeljenja.

  9. Nastava nastavnih predmeta kod kojih se spajaju učenici više razrednih odjeljenja (izborna nastava, dodatna, dopunska, izvannastavne aktivnosti i sl.) odvijaju se na način da se s jednom skupinom učenika iz jednog razrednog odjeljenja nastava odvija u školi, a s ostalima on-line i tako naizmjence po tjednima.

  10. Za vrijeme trajanja proglašene epidemije COVID-19 ne organiziraju se ekskurzije učenika, izvanučionična nastava, izleti, posjeti i sl.

PREPORUKA VEZANO UZ IZRAZITO VULNERABILNE (OSJETLJIVE) UČENIKE

Molimo roditelje čija djeca spadaju u izrazito vulnerabilnu skupinu, o čemu će potvrdu izdati školski liječnik, podnesu zahtjev školi do petka 4. rujna 2020.

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju