« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Pod pojmom školskog kurikuluma
podrazumijevamo sve sadržaje,
procese, aktivnosti koji su usmjereni na
ostvarivanje ciljeva i zadataka
obrazovanja kako bi promovirali
intelektualni, osobni, društveni i fizički
razvoj učenika. On obuhvaća osim
službenih programa nastave i neformalne
programe, te obilježja koja stvaraju školski
imidž, kao što su kvalitetni
odnosi, briga o jednakosti suprotnosti, o
vrjednovanju primjera koji
postavljaju kriterij škole i načine na koji je
ta škola organizirana i vođena.
Nastavni i poučavajući stilovi znatno utječu
na kurikulum i u praksi ne mogu
biti odvojeni od njega.
(Alistair Ross,2000,DES, 1985.)
Prema 28. članku Zakona o odgoju i obrazovanuju u osnovnoj i srednjoj školi škola radi na temelju školskog kurikuluma i godišnjeg plana i programa rada. Školski kurikulum se donosi na temelju nacionalnog kurikuluma i nastavnog plana i programa.
Prema gore navedenom članku školski kurikulum mora biti dostupan svakom roditelju i učeniku u pisanom obliku. Smatra se da je dostupan svakom roditelju i učeniku u pisanom obliku ako je objavljen na mrežnim stranicama škole.