« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
U našoj su se školi i ove godine prigodnim programom obilježili Dani hrvatskoga jezika, a sve kroz moto „učenje kroz igru“. |
Svečano smo otvorili manifestaciju svirajući i krasnosloveći himnu. Na klarinetu je himnu odsvirao učenik šestog razreda – Jaromir Orlovskis, a stihove Mihanovićeve „Horvatske domovine“ je nakon njega krasnoslovio učenik petog razreda – Marin Vranješ. |
Učenici sedmog razreda su uprizorili dramski igrokaz koji je za tu prigodu napisala njihova učiteljica hrvatskog jezika (Katarina Šarac), a koji tematizira gradivo triju nastavnih predmeta (hrvatskog jezika, povijesti i vjeronauka) – nastanak Bašćanske ploče i početak pismenosti u Hrvata. Poučni i humoristični igrokaz sarkastičnog naslova Bratska posla je publika nagradila velikim pljeskom. |
Nakon igrokaza, zabavili su nas učenici petog razreda izvodeći pjesmu „Veseli padeži“ koja je, zahvaljujući suradnji s Glazbenom školom Makarska, dobila potpuno novi aranžman u kojem su učenici izrazito uživali. Nakon pjesme i plesa je slijedio natjecateljski dio programa. |
Učenici Ante Pivac (8.b) i Niko Gaće (7.b) odigrali su kviz znanja Kahoot protiv svojih učitelja biologije i kemije: Marije Čarapine i Antonija Đereka. Učenici i učitelji su se natjecali u tri kategorije: gramatika, dijalektologija i pravopis hrvatskoga jezika. U vrlo tijesnoj završnici, učitelji su ipak zasluženo odnijeli pobjedu. Svi sudionici su nagrađeni gromoglasnim pljeskom. |
Ništa od ovoga ne bilo moguće ni bez naših vrijednih učenika 7. a razreda koji su uredili pano i izradili rekvizite za predstavu. |