« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Učenici 5. do 8. razreda pod vodstvom nastavnice likovne kulture Tine Divić, dizajnirali su svoj razredni logotip. Prema definiciji, logotip ili skraćeno logo, je simbol tvrtke, ustanove ili udruge, a u ovom slučaju pojedinog razrednog odjela. |
|
Učenici su sa svojim dizajnom loga prenijeli puno informacija: čime se ponose, kako sebe vide i koja je osobnost pojedinog razreda (kao i djeca koja su dio pojedinog razreda osobnosti loga su vesele ili ozbiljne, zaigrane, jednostavne ili komplicirane, kreativne i sl.) |
Jedan od glavnih razloga zašto je ideja osmišljavanja razrednog loga važna je za poticanje zajedništva i međusobne tolerancije te poštivanja različitosti. Nakon što je svaki učenik dizajnirao i nacrtao svoj razredni logo, tajno su glasovali i tako demokratski izabrali predstavnika svog razreda. Radove smo istaknuli i postavili na razredne ormariće u učionici likovne kulture (učionica br. 3) tako da cijelu godinu budu vidljivi svima, uz ostale uspješne prijedloge koji su završili na panou. |