preskoči na sadržaj

Osnovna škola Stjepana Ivičevića Makarska

Login
Kalendar
« Prosinac 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5
Prikazani događaji

ZA UČENIKE I RODITELJE

ZA UČITELJE

Tražilica
Pomoć i savjetovanje...

Posjetite...

 

Vijesti MZOS-a
RSS
Časopisi, novine, radio...

Školsko zvono

Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
EPIDEMIOLOŠKE MJERE ZAŠTITE OD ZARAZE VIRUSOM COVID-19 ZA ŠKOLSKU GODINU 2021./2022. ZA UČENIKE I RODITELJE
Autor: Administrator , 2. 9. 2021.

Ove epidemiološke mjere vrijede za učenike Osnovne škole Stjepana Ivičevića za vrijeme nastave u školi od 6. rujna 2021. godine.

Mjere su izrađene prema uputama HZJZ i MZO.

Pridržavanjem navedenih mjera štitimo zdravlje učenika, odgojno-obrazovnih radnika i svih zaposlenika u odgojno-obrazovnoj ustanovi.


OBVEZE RODITELJA/UČENIKA PRIJE DOLASKA U ŠKOLU

 

  1. Roditelji/skrbnici imaju obavezu izmjeriti tjelesnu temperaturu djetetu svaki dan prije dolaska u školu, te u slučaju povišene tjelesne temperature ne smiju dovoditi dijete u školu već se javljaju telefonom ravnatelju škole i izabranom pedijatru/liječniku obiteljske medicine radi odluke o testiranju i liječenju djeteta. Učenici viših razreda mogu sami izmjerititemperaturu.
  2. Vrijednost izmjerene temperature prije polaska u školu roditelj/učenik je dužan upisatiposebnu bilježnicu i pokazati je učitelju.

DOLAZAK UČENIKA I RODITELJA U ŠKOLU

  1. Učenici u školu dolaze sama ili u pratnji roditelja na način kako bi dolazili da nema epidemije.
  2. Učenika u školu ne smije dovoditi roditelj koji ima simptome respiratorne bolesti (povišena tjelesna temperatura, kašalj, poteškoće u disanju, poremećaj osjeta njuha i okusa, grlobolja, proljev, povraćanje), ako ima izrečenu mjeru samoizolacije ili ako je dijete zaraženo s COVID19. Ako iste simptome ili mjeru samoizolacije ima dijete/učenik ili ako je zaraženo virusom COVID-19 ne smije dolaziti u školu.
  3. Roditelji/skrbnici koji dovode i odvode djecu u školu to čine na način da ne ulaze u školu, već dolaze do ulaza u školsko dvorište pri čemu zadržavaju distancu od najmanje 1,5 metra u odnosu na druge roditelje/skrbnike i djecu. Roditelji i djeca iz istog kućanstva ne moraju držati distancu.
  4. Učenik dolazi i odlazi iz škole sa školskom torbom te svoju opremu i pribor ne dijeli s drugim učenicima
  5. U školu učenici ulaze prema unaprijed utvrđenom rasporedu u isto vrijeme(jutarnja smjena  u 7.55 , a poslije podnevna u  13.55). Ulazak učenika u školu, odlazak do učionice i postupak dezinfekcije nadziru učitelji koji imaju prve satove u svojim razrednim odjeljenjimaUčenik se odmah nakon ulaska u školu upućuje na prolazak kroz dezinfekcijski otirač, na pranje ruku sapunom i vodom ili pranje dezinfekcijskim sredstvom.
  6. Po završetku dezinfekcije učenici pod nadzorom svoje učiteljice/učitelja koja s njima održava prvi nastavni sat ulaze u učionicu i smještaju se na svoje radno mjesto.

 

BORAVAK UČENIKA U ŠKOLI

  1. Učenici bi trebali što je više moguće održavati distancu (fizičku udaljenost) od drugih učenika iodraslih (preporučeno 1,5 m).
  2. Tijekom boravka u školi učenik isključivo boravi u učionici sa svojim razrednim odjeljenjem i ne miješa se s učenicima iz drugih razrednih odjeljenja( osim na dodatnoj, dopunskoj nastavi,INA i izbornoj nastavi stranih jezika).
  3. Učenik učionicu u kojoj boravi smije napustiti samo u slučaju odlaska na toalet, pranje ruku ili izlaska u dvorište škole radi aktivnosti na otvorenom (TZK) i to isključivo na način da se ne miješa s učenicima iz drugih razrednih odjeljenja.
  4. Prilikom prolaska kroz zajedničke prostorije (hodnik/toaleti/šk. dvorana) učenici su dužni prolazak skratiti na minimum te nepotrebno ne dodirivati površine ili predmete.
  5. Učenici trebaju redovito i pravilno prati ruke ili dezinficirati ih prije ulaska u svoju učionicu, prije konzumiranja hrane, nakon korištenja toaleta, nakon dolaska izvana, nakon čišćenja nosa i uvijek kada ruke izgledaju prljavo. Nakon pranja ruku vodom i sapunom ruke treba osušiti papirnatim ručnikom za jednokratnu upotrebu koji se nakon korištena baca u koš za otpatke.
  6. Učenike treba poticati da kada kašlju i kišu prekriju usta i nos laktom ili papirnatom maramicom koju poslije trebaju odbaciti u koš za otpad , te oprati ruke. Pri kašljanju i kihanju trebaju okrenuti lice od drugih osoba te izbjegavati dodirivanje lica, usta i očiju rukama.
  7. Preporuča se i potiče učenike da ne dodiruju usta, nos, oči i lice kao i da ne stavljaju ruke i predmete u usta. Svaki učenik sam postupa sa svojim školskim priborom, torbama i knjigama te ih ne dijeli s ostalom djecom i ne dodiruje i ne uzima stvari drugih učenika
  8. Učenici RN ne nose zaštitne maske u učionicama
  9. Učenici PN nose zaštitne maske u učionicama i drugim prostorima škole naročito u slučaju kada u razredu nije moguće održati fizičku udaljenost od drugih učenika i osoba u učionici. Masku mogu nositi učenici koji to žele i oni učenici koji su u skupinu izrazito vulnerabilnih osoba i kojima je nošenje maske preporučio liječnik.
  10. Za vrijeme velikog odmora nije dozvoljen izlazak učenika iz škole kako bi kupovali marendu već nose marendu od kuće ili primaju u školi. Učenici za vrijeme velikog odmora izlaze u školsko dvorište (prema rasporedu i ne miješaju se s drugim razrednim odjeljenjima) ili stoje u svojoj učionici.
  11. Prostorije se trebaju redovito provjetravati.
  12. Za lijepoga vremena preporučuje se da učitelj s učenicima provodi što je moguće više vremena na otvorenom (npr. izvođenje nastave na otvorenom).

ORGANIZACIJA NASTAVE U ŠKOLI

  1. Nastava se u školi organizira za sve učenike od 1. do 8. razreda i svi učenici su je obvezni pohađati. Nastava se organizira prema modelu A prema naputku MZO.
  2. Nastava će biti organizirana u dvije smjene: Smjena A (1.b, 2.b, 3.b, 4.b, 4.d, 5.a, 5.b, 6.a, 6.b, 7.a, 7.d, 8.a, 8.b, PRO1 i OOS1); Smjena B (1.c, 2.c, 3.a, 3.c, 4.a, 4.c, 5.c, 5.d, 6.c, 6.d, 7.b, 7.c, 8.c, 8.d, PRO2 i OOS2)PRODUŽENI BORAVAK  1.a i 2.a; Dugiš 1.d, 2.e, 2.d, 3.d
  3. Svaki razredni odjel prva dva tjedna nastave bit će smještena u svoju učionicu.
  4. U razrednoj nastavi s učenicima boravi njihova učitelj/ica razredne nastave i učitelji/ica predmetne nastave koji predaju u tom razredu
  5. U predmetnoj nastavi s učenicima borave predmetni učitelji/ice i to tako da je što manji broj predmetnih učitelja/ica tijekom dana u jednom razrednom odjeljenju. Svi učenici predmetne nastave dužni su nositi masku.
  6. Nastava TZK odvija se kad god je to moguće u školskom dvorištu i to na način da ne dolazi dospajanja ili kontakta razrednih odjeljenja niti u svlačionici, niti u dvorani niti u vanjskom prostoru. Kod održavanja nastave u zatvorenom prostoru primjenjuju se Preporuke za treninge i sportsko-rekreativne aktivnosti u zatvorenim športskim objektima.
  7. Odmori se organiziraju tako da  razredna nastava ima veliki odmor  nakon 2. sata, a predmetna nastava nakon 3. sata.
  8. Nastava nastavnih predmeta kod kojih se spajaju učenici više razrednih odjela (izborna nastava, dodatna, dopunska, izvannastavne aktivnosti i sl.) odvijaju se  u istoj učionici, a svi učenici predmetne nastave nose maske.
  9. Za vrijeme trajanja proglašene epidemije COVID-19  ekskurzije učenikaIzvan učionička nastava, izleti, posjeti i sl. organiziraju se po posebnim preporukama i uvjetima.

PREPORUKA VEZANO UZ IZRAZITO VULNERABILNE (OSJETLJIVE) UČENIKE

  1. Molimo roditelje čija djeca spadaju u izrazito vulnerabilnu skupinu, o čemu će potvrdu izdati školski liječnik.

PREPORUKE ZA RODITELJE

  1. Dopušteno je održavanje roditeljskih sastanaka i individualnih informacija licem u lice na način da se kontakt roditelja s djelatnicima  smanji na najmanju moguću mjeru. Na roditeljskim sastancima i individualnim informacijama svi roditelji, odgojitelji i stručni suradnici moraju nositi maske i održavati fizički razmak po mogućnosti dva metra.
  2. Roditelji moraju biti svjesni da se zbog epidemije treba strogo pridržavati mjera te da svako nepridržavanje istih utječe na povećanje rizika od zaraze. Stoga se roditeljima preporučuje da sa svojom djecom, bez obzira na njihovu dob, što češće razgovaraju o onome što trebaju činiti da zaštite svoje zdravlje, ali i zdravlje članova obitelji, vršnjaka i drugih. Roditelji djece/učenika koji neće moći ići u školu ili onih koji će nastavu pratiti na daljinu, ovisno o dobi djeteta, trebali bi svom djetetu biti pomoć i potpora. Za učenike kojima je to potrebno, bit će organizirana i dodatna i dopunska nastava. Iako ovaj oblik nastave nije obvezan, preporučuje se roditeljima da na temelju mišljenja učitelja/nastavnika potiču svoju djecu za praćenje nastave jer rad s učiteljem/nastavnikom uživo uvelike može pridonijeti napredovanju djeteta, odnosno ostvarenju ishoda i boljih postignuća.
  3. Roditelji imaju obvezu pratiti napredovanje svoga djeteta. Stoga je i ove godine predviđena komunikacija odgojno-obrazovnih radnika s roditeljima. Učenik ima obvezu pohađanja nastave, a roditelj ima obvezu opravdati svoje dijete u slučaju bolesti ili zatražiti izostanak sukladno odredbama Pravilnika o kriterijima za izricanje pedagoških mjera.

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]

preskoči na navigaciju